Obchodní podmínky Eplora.cz

Tyto obchodní podmínky upravují pravidla užívání platformy Eplora.cz (dále jen „Marketplace“) a specifikují podmínky pro poskytované služby. Platforma slouží jako zprostředkovatel obchodování mezi kupujícími a prodejci a nabízí další doplňkové služby pro zajištění bezpečnosti a ochrany všech uživatelů.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Marketplace Eplora.cz je provozován společností Eplora.cz, se sídlem Zámostní 1155/27, 710 00 Slezská Ostrava, IČ: 22517332

1.2. Používáním platformy vyjadřují uživatelé souhlas s těmito obchodními podmínkami. Pokud s podmínkami nesouhlasíte, prosím, nepoužívejte tuto platformu

1.3. Marketplace slouží jako prostředník mezi prodejci a kupujícími, přičemž nevstupuje do smluvního vztahu mezi těmito stranami

2. Definice

• Marketplace: Internetová platforma Eplora.cz, která zprostředkovává prodej a nákup produktů

• Provozovatel: Subjekt provozující platformu Eplora.cz

• SafeBuy: Služba zajišťující bezpečné platby mezi kupujícím a prodejcem

• Kontrola zařízení: Odborná inspekce zařízení prováděná před dokončením transakce

• Záruka na jeden rok: Dodatečná ochrana poskytovaná na zakoupená zařízení. Součástí této služby je i kontrola zařízení

• Uživatel: Osoba registrovaná na platformě jako kupující nebo prodejce

3. Práva a povinnosti uživatelů

3.1. Prodejci:

a) Jsou povinni poskytovat pravdivé a úplné informace o nabízených produktech

b) Musí zajistit, že nabízené produkty splňují veškeré právní požadavky České republiky

c) Nesou odpovědnost za vady, reklamace a dodržení podmínek uvedených v nabídce

3.2. Kupující:

a) Jsou povinni zkontrolovat všechny údaje o produktu před jeho objednáním

b) Kupující má právo na odstoupení od smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku, pouze pokud je prodejce podnikatelem a kupující jedná jako spotřebitel. Toto právo se neuplatní v případě, že je smlouva uzavřena mezi dvěma spotřebiteli

c) Nesmí zneužívat služby Marketplace ani porušovat zákony České republiky

3.3. Všeobecné povinnosti uživatelů:

a) Uživatelé musí udržovat své registrační údaje aktuální a pravdivé

b) Je zakázáno používat platformu pro šíření nezákonného obsahu nebo podvodné aktivity

c) Mají povinnost zkontrolovat před jakoukoliv platbou na Účet společnosti Eplora, že veškeré údaje, jako je částka, číslo účtu, variabilní a specifický symbol souladí s danou objednávkou. Číslo účtu společnosti Eplora: 2303099377/2010

4. Služby poskytované Marketplace

4.1. SafeBuy – Bezpečné platby

4.1.1. SafeBuy zprostředkovává platby mezi uživateli tím, že uchovává peněžní prostředky kupujícího na zajištěném účtu, dokud není zboží doručeno

4.1.2. Podmínky služby SafeBuy:

a) Peníze jsou uvolněny prodejci po doručení zboží kupujícím

b) V případě sporu je Marketplace oprávněn rozhodnout o uvolnění nebo vrácení prostředků na základě poskytnutých důkazů

c) Marketplace nenese odpovědnost za nepravdivé nebo neúplné informace poskytnuté kupujícím či prodejcem

d) Kupující je povinen zboží zkontrolovat před vyzvednutím zásilky na dané pobočce přepravce. Po vyzvednutí dochází k automatickému uznání platby na účet prodejce a není možné se proti tomu vyhradit

e) Služba SafeBuy negarantuje, že zboží dorazí v pořádku a bude přesně odpovídat popisu uživatele

4.2. Kontrola zařízení

4.2.1. Služba Kontrola zařízení je volitelná, placená služba, která zahrnuje:

a) Testování funkčnosti zařízení, ověření jeho popisu a fyzického stavu

b) Vyrozumění o stavu zařízení zařízení odeslané na e-mail uživatele

4.2.2. Pokud zařízení neprojde kontrolou, kupující ani prodejce nejsou povinni platit za tuto službu

4.2.3. Omezení odpovědnosti:

a) Marketplace nenese odpovědnost za stav zařízení před jeho doručením ke kontrole ani po jeho odeslání zpět prodejci či kupujícímu. Jakákoli poškození, která vzniknou během přepravy nebo jiným způsobem, jdou k tíži uživatele, který je na webu registrován jako prodejce

b) Marketplace neodpovídá za vady zařízení, které nebyly při kontrole identifikovatelné, nebo které vznikly před či po provedení kontroly

4.3. Poplatky za služby

4.3.1. Marketplace si vyhrazuje právo účtovat poplatky za poskytování některých služeb, například za zprostředkování transakcí nebo za volitelné doplňkové služby

4.3.3. V ceně dopravy jsou zahrnuty veškeré poplatky spojené se zprostředkováním přepravy

4.3. Záruka na jeden rok

4.3.1. Tato služba poskytuje dodatečnou ochranu na zakoupené produkty po dobu 12 měsíců od data dodání a lze ji poskytnout pouze v případě, kdy je cena produktu adekvátní k tržní ceně

4.3.2. Podmínky služby Záruka na jeden rok:

a) Záruka je poskytována pouze na produkty, které prošly službou Kontrola zařízení

b) Pokud se během záruční doby objeví vada, Marketplace zajistí opravu, výměnu nebo vrácení peněz

4.3.3. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením nebo nedbalostí kupujícího

4.3.4. Záruka se nevztahuje na baterie a SSD

5. Odpovědnost za škody

5.1. Marketplace nenese odpovědnost za škody způsobené třetími stranami, včetně:

a) Porušení smluvních povinností prodejce nebo kupujícího

b) Zneužití údajů uživatelů

c) Mechanických nebo provozních vad produktů

5.2. Uživatelé nesou odpovědnost za veškeré aktivity na svých účtech

5.3. Odpovědnost za dostupnost služby

5.3.1. Marketplace se snaží zajistit nepřetržitou dostupnost služby, avšak nezaručuje, že platforma bude fungovat bez přerušení nebo chyb

5.3.2. Marketplace nenese odpovědnost za škody způsobené výpadkem systému, hackerským útokem, vyšší mocí nebo technickou závadou na straně uživatele

5.4. Odpovědnost poškození nebo ztrátu zásilky

5.4.1 V případě, že dojde k poškození nebo ztrátě zásilky při přepravě je zásilka pojištěna do částky 20 000 Kč

6. Reklamace a spory

6.1. Reklamace produktů nebo služeb Marketplace je možné podávat prostřednictvím tlačítka “vytvořit reklamaci” v sekci moje nákupy

6.2. Spory mezi kupujícím a prodejcem řeší tyto strany mezi sebou. Marketplace nabízí asistenci při sporech, pokud byly využity jeho služby

6.3. Omezení práva na odstoupení od smlouvy

6.3.1. Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 občanského zákoníku nemůže odstoupit od smlouvy u služeb, které již byly plně poskytnuty (např. Kontrola zařízení nebo SafeBuy)

6.3.2. Pokud kupující zakoupí záruku na jeden rok, nelze od této služby odstoupit po jejím aktivování

7. Ochrana osobních údajů (GDPR)

• Marketplace zpracovává osobní údaje uživatelů v souladu s platnými právními předpisy

• Osobní údaje nejsou sdíleny s třetími stranami bez souhlasu uživatele, s výjimkou případů vyžadovaných zákonem

• Uživatel má právo požádat o přístup ke svým osobním údajům a jejich smazání

• Uživatel má právo požádat o přístup ke svým osobním údajům a jejich smazání

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tyto obchodní podmínky se řídí právem České republiky

8.2. Marketplace si vyhrazuje právo podmínky kdykoliv upravit

8.3. Uživatelé mohou kontaktovat provozovatele na e-mailu info@eplora.cz

Kategorie

iPhone

MacBook

Apple Watch

iPad

AirPods

Obchodní podmínky & GDPR

GDPR

Podmínky užívání

Obchodní podmínky

Eplora © 2023 - 2025

Kontaktní údaje